Agnieszka Rehlis – mezzosopranistka – była naszym gościem 17 kwietnia 2016 roku. Ta niezwykle utalentowana śpiewaczka znana jest krakowskiej publiczności z partii Orfeusza w spektaklu „Orfeusz i Eurydyka” oraz partii Kompozytora w „Ariadnie na Naxos”. Artystka przyleciała do kraju z Florydy, gdzie spędziła ostatnie tygodnie na występach w Florida Grand Opera.
O początkach kariery urodzonej w Jeleniej Górze Artystki mówił red. Jacek Chodorowski, prowadzący program wraz z Elżbietą Gładysz.
W programie poruszono tematy występów pani Agnieszki nie tylko w na scenach operowych w krajach Europy i Ameryki Północnej, ale również jej bogaty dorobek na scenach wielu filharmonii w repertuarze oratoryjnym. Ostatnio występ w Brukseli w koncercie z okazji 1050 lecia chrztu Polski wykonała wraz z Andrzejem Dobberem stabat mater K. Szymanowskiego.
Było nam niezwykle miło gościć Agnieszkę Rehlis, która wykonała w naszym programie aż sześć utworów z akompaniamentem Olgi Tsymbaluk:
O początkach kariery urodzonej w Jeleniej Górze Artystki mówił red. Jacek Chodorowski, prowadzący program wraz z Elżbietą Gładysz.
W programie poruszono tematy występów pani Agnieszki nie tylko w na scenach operowych w krajach Europy i Ameryki Północnej, ale również jej bogaty dorobek na scenach wielu filharmonii w repertuarze oratoryjnym. Ostatnio występ w Brukseli w koncercie z okazji 1050 lecia chrztu Polski wykonała wraz z Andrzejem Dobberem stabat mater K. Szymanowskiego.
Było nam niezwykle miło gościć Agnieszkę Rehlis, która wykonała w naszym programie aż sześć utworów z akompaniamentem Olgi Tsymbaluk:
- Pieśń Chopina – Śliczny chłopiec;
- E. W. Korngold – Liebesbriefchen;
- Brahms – Von ewiger Liebe;
- aria Azuceny z II aktu opery „Trubadur” – Stride la vampa;
- aria Dalili z II aktu opery „Samson et Dalila” C. Saint-Saensa;
- aria z opery “Orfeusz i Eurydyka ” Ch. W. Gluck’a – Che’ faro’ senza Euridice.
Galeria zdjęć